Saturday, September 18, 2010

Roti Canai

Setelah selesai gosok gigi nafsu nak hisap rokok gua membuak-buak karna mulut gua rase fresh sgt guna colgate.Seperti biasa setiap kali gua nak start buat keje gua mulakan dgn bismillah & sebatang rokok.Dgn lighter cricket yg gua job tah sape2 punye ni gua bakar sebatang winsoton dengan gaya berdiri.

9.00 a.m.time ni paling sesuai untuk gua pg breakfast.sbb time2 ni kedai nasi lemak yg gua slalu makan tu tak ramai sgt org.gua ke kedai nasi lemak dgn yamaha sukan bapak.smpai saje di kedai nasi lemak hati gua hancur....sbb terlalu ramai sgt yg tgh beratur.hari ni last day gua cuti tak dapat nak rase nasi lemak favorie T_T

Hati yg hancur itu diubati dgn 2 keping roti canai dan segelas nescafe ice di kedai abg yus berdekatan dgn kedai nasi lemak favorite gua.sedang asyik gua melantak roti canai tu tibe2 terflashback plak time gua skola dulu gua ade kawan org panggil die wan canai.rindu la pulak...
gua da tak tau nak merapu ape.malasnya nak balik perak T_T

1 comment: