Friday, September 17, 2010

23

23, Its just a number.

Jam kt pc gua menunjukkan pukul 3.30.nasib baik bukan 23.phew ~ itu bukan topik utama dalam post ni.main topic die ialah pasal movie "Menculik Miyabi".kalau sblum tgk korg sruh rate gua bg 5starsssss sbb ade maria ozawa a.k.a miyabi.ehem2,maklum la sape tak kenal kan ? hihi.kalau boleh hari2 nak mimpi die.hmm tp kalau nak rate lepas tgk gua bagi 3.5starss je la.3 untuk soundtrack die & 0.5 untuk mie-yao-bie.so kepada peminat beliau sila la tengok.

Selepas selesai menonton "Menculik Miyabi" gua masih tidak dapat melelapkan mata yang tengah segar bugar ni.dengan cara duduk gaya bebas iaitu kaki diatas meja dan merendahkan bahuku ke tempat sandar kerusi besiku sambil menghisap rokok winsoton gua membelek-belek folder movie yang mane blum aku tonton lagi.

Check2 Rock2 folder movie nampak la satu movie mcm menarik je kalau tgk time skarang ni.Tajuk movie ialah "The Number 23".Movie ni telah men-saiko kan kepala otak guadi pagi yang indah ini.kepada yang agak2 nak rase sakit mental tu tgk la movie ni k.

9.14am , 9 + 14 = 23 ? omg !

eh ? apesal time gua tgk jam number tu yg keluar !! mcm kena kt gua plak ? damn !

No comments:

Post a Comment